ღღبهترین نرم افزار های اسلامیღღ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل

 

دانلود برنامه اذان برای کامپیوتر 

 

ساعت اذان بندر کلاهی روزانه

اذان بندر کلاهی یک ماهه

 

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت. ارسال ایمیلهای گروهی معمولا به طور تک به تک کاری بسیار مشکل است حتی اگر شما از نرم افزارهای مدیریت میل استفاده نمائید باز هم این کار را نمیتوانید به راحتی انجام دهید و در نتیجه شما نیاز به نرم افزاری دارید که برای شما اینکار را انجام دهد. پیشتر از این نرم افزارهای تحت وب (اسکریپت)زیادی به منظور اینکار ساخته شده اند که استقبال خوبی نیز از آن شد اما نرم افزاری که بتواند اینکار را تحت ویندوز انجام دهد به ندرت یافت میشود که اینکار را مهندسان و برنامه نویسان با استعداد ایرانی با یک نرم افزار کاملا فارسی در اختیار کاربران عزیز قرار داده اند.

SEG MR V1 نرم افزار کاملا فارسی در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را برای کاربران و میلهای مورد نظر خود ارسال نمائید. از نکات قابل توجه این برنامه ارسال ایمیل به گروه ایمیل های خبرنامه وبلاگ یا سایت اشاره کرد که هم باعث راحتی شما خواهد شد و هم کاری حرفه ای محسوب میشود . بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ خود مشاهده کنید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار SEG MR V1 :
- کاملا فارسی
- محیطی جذاب و کاربر پسند
- توانایی ارسال فایل به لیست ایمیل ها
- امکان پیش نمایش برای بررسی سند قبل از ارسال
- امکان ذخیره پیام و لیست ایمیل ها
- قابلیت استفاده آسان از HTML
- قابلیت تنظیم اکانت ارسالی
- بدون وارد کردن تنظیمات پورت و پروتکل
- ارسال تا 80 درصد به InBox
-.... ادامه مطلب

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
بسیاری از افراد از ابزارهای مختلفی برای آگاهی فوری از اتفاقات جدید استفاده می کنند. ابزارهایی تحت عنوان Notifier یا آگاه ساز که برای اطلاع از رسیدن ایمیل جدید، توئیت جدید و … استفاده می شوند و به سرعت ما را از وضعیت حساب کاربری مان در سایت ها و سرویس های ایمیل مختلف مطلع می کنند. اما باید توجه داشت که بسیاری از این ابزارها اطلاعات دریافتی را در بسته هایی بدون محافظ امنیتی به دست ما می رسانند که استفاده از آنها (خصوصاً جهت آگاهی از ایمیل های جدید) توصیه نمی شود. پس راه حل چیست؟

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 4156
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1