توصیه‌های‌ امنیتی مشهورترین هكر جهان
 
ღღبهترین نرم افزار های اسلامیღღ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
هكرها روز به روز به روش های پیچیده‌تری برای سرقت اطلاعات كاربران روی می آورند، ولی با رعایت برخی نكات ساده می‌توان آسیب پذیری سیستم های رایانه‌ای را به حداقل رساند.
 آنجا كه این توصیه ها به زبان ساده و توسط یك هكر موفق سابق ارائه شده، می تواند راهگشای بسیاری از كاربران ساده و عادی باشد. این مطلب بر اساس مقاله شخصی آقای كوین میتنیك تهیه شده است.

 

وی از جمله هكرهایی است كه خوانندگان ایرانی اخبار فناوری اطلاعات هم با نامش آشنا هستند و یكی از جنجالی ترین هكرهای دنیا محسوب می‌شود.

كوین میتنیك

وی كه نام مستعار hacker poster boy را برای خودش انتخاب كرده بود، توسط وزارت دادگستری آمریكا به عنوان یكی از مهم‌ترین و تحت تعقیب ترین جنایتكاران رایانه ای تاریخ آمریكا معرفی شد. هك های او حتی موضوع دو فیلم سینمایی هم بوده است: Freedom Downtime و Takedown

میتنیك هك كردن را با سوءاستفاده از سیستم كارتی اتوبوس های لس آنجلس آغاز كرد تا به رایگان سوار اتوبوس شود. در ادامه به استراق سمع تلفنی پرداخت و سپس به سراغ شبكه های رایانه ای دیجیتال و سرقت از نرم افزارها رفت. وی دو سال و نیم از عمرش را صرف هك كردن رایانه ها، سرقت اسرار تجاری شركت ها و افراد، ایجاد اختلال در شبكه های تلفنی و نفوذ به سیستم ملی هشدار دفاعی در آمریكا نمود. او حتی از هك كردن رایانه های هكرهای همكارش نیز ابایی نداشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 4323
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1